Saturday, April 9, 2011

bersabar lah nadhirah~~


org kater....nk buat mnda baek tu susah, byk sgt halangan nya~
so nk wat mnda x baek tu senang kah??
ermm,,,

banyak nyer halangan...;((
ke,,sebenarnya ape yg aku cube buat ne bkn mnda yg baek utk aku??
sbb tu byk sgt halangannya??

BINGUNG seyh!!

susah nyer....(mood: mengeluh x abes2!)
cdey pon ader jgak....
ape laa yg aku kne buat ne??

'' nad pegi laa discuss baek2 dgn dyer,, dyer mesti phm keadaan ne....dyer kan bdk skolah agama dulu...''
'' kt wat cmne sbb kt syg dekat nad...kt xnak biar je nad mcm ne...''
'' mmg pd dasar nya nad x buat ape2...tp,,org yg memandang x pikir mcm tu...tkot2 nnt, jadi fitnah! ''
'' nad kne kuat! mmg ssh...tp nad kne cuba ''

*berlegar2 kate2 tu dlm kpale hotak aku selama beberapa hari*
few minutes after dgr kate2 tu....
air mate trun x brenti2!! ;(( 
cendol habess maa~~

smpi skrg sebarang action pon x di jalankan lagi...
mungkin benar aku x cukup kuat!
ak x cukup tabah!
bagi aku,, kalau boleh biarlah ape pon keputusan yg aku buat..lahir dr hati aku yg btul2 ikhlas!
bkn sekadar ingin mnjaga hubungan baek aku dgn seseorg...
atau ingin menutup mulut2 org yg x kan pernah berhenti berckp psl mnda ne~~

aku syg sgt keluarga ''baru'' ku ini.....tp aku juga syg kan dyer
terima kaseh kerna kalian sgt2 membntu aku dlm mengharungi liku2 hidup ne..dan sgup mngajar aku yg jahil ne...
dan masih ader rupe nyer org yg begitu mengambil berat terhdp diri ini....
tp kalian juga mungkin belum sepenuhnya mengenali diriku ini....
segala ape yg aku lakukan,,pasti ader sbb nyer
aku yg dahulu dan aku yg sekarang...
jauh bezanya..
ader sesuatu yg ak perlukan dari dyer...
ader sesuatu juga yg aku perlukan dr kalian semua...
how can i just give up either of u??

'' nad istikharah byk2...mntak petunjuk Nya...''
'' kalau mmg dyer utk nad....mntak spy hati kamu didekatkan..''
'' mntak spy hati nad sentiase dikuatkan dan x terpengaruh dgn sekeliling''
'' kalau boleh, ikatlah dulu.....spy org x boleh ckp ape2''

..................................................

insyaallah, kiter cube ye....

p/s: aku xkan mapu utk pilih antara dua. dont make me choose. i'll try! i'll try harder! ;(

No comments:

Post a Comment