Monday, March 28, 2011

teringat bahagia itu!


sorting phase?? (ini adlah last entry yg dah berkurun lama nyaa!!)
hahaha
tergerak utk menulis kmbali stelah beberapa lama...;)

ermm,,so far..life is good!
adalah homesick sket2..hehe kalau x bkn NADHIRAH namanya ye..;D
dan sy juga..merase lebih tenang...alhamdulillah ya Allah~
aku bersyukur kpd mu kerna aku masih lagi diberi hati dan perasaan utk merasa sesuatu di hati ini..
(slh stu anugerah x ternilai!)
dan aku juge....berjanji utk tidak akan melukai lagi~~
biarlah kali ini aku yg terluke! (cheeewaaaahh!)

semoga ak mampu utk mnjaga ape yg telah diaugerah ilahi ini...
mari kt mulakan buku yg baru! 
nota2 cinta yg baru..?? erkk! sy tidak sejiwang itu! haha

tulus nyer hati dyer...mungkin hanya aku yg tahu...
teguh nyer cinta dyer....
semoga cinta itu mampu utk smpi ke syurga~

hari2 yg dilalui ibarat subuh yg tidak di hujani embun2 pagi...
....sepi...
mengapakah???
mengharapkan agar ini semua adalah sementara sahaja....
kuatlah wahai hati!
bersabarlah wahai hati!
kata org,,dugaan itu akan menguatkan lagi ape yg ada di hati~~

bahagia itu pasti hadir!

spot the pic!! haha nice one!!
p/s: apa yg berlaku, adalah pengalaman hidup agar sesuatu itu mnjd lebih indah hendak nya! ;D semoge berbahagia nadhirah! ;)

No comments:

Post a Comment