Thursday, December 2, 2010

1st DECEMBER 2010 . . .


sedar x sedar...dah msuk bulan 12 dah..
hermm,,cepat nyer mase berlalu!
rase mcm bru je celebrate new yr dpn TV??
hehehe
tapi bagi aku...

tahun ne...very meaningful! 
banyak yg berlaku....
alhamdulillah most of them are the good one...
dan aku masih cube utk keluar dari zaman jahiliah ku....
(semuge hati aku msh tetap utuh seperti dulu!)

moga niatku utk berhijrah kali ini akan jadi lebih KUAT..
dan semakin kuat by day...
ape yg pnting hati..."kate nyer"...
terima kasih pada dyer kerna sudi mengajar aku yg jahil ini...

p/s: kate nyer juga..." hidup kita sbg manusia, tujuan nya, salah satu drpd nya adalah utk mencari redha Allah...kalau kt terasa diri kt dah terlalu jauh,perassaan tu sebenarnya anugerah yg plg x ternilai dr Allah, Dia telah menggerakkan hati kita utk lebih mengingati Dia....x perlu terlalu drastik,,dlm menuntut ilmu,,kt x pernah terlalu tua....walau sekosong mana hati itu....masih boleh di penuh kan dgn ilmu Allah, tp ilmu tanpa amal adalah sia2.....jadi perlu seiring....marilah kt same2 cube mnjdi lebih baek dr sebelum ini....kalau bkn sekarang bile lagi kan...takut..kalau2 Allah dah taknak gerak kan hati kt lagi lepas ne kalau kt leka lg skrg..jum!"
lalu aku terpaku.....alhamdulillah

No comments:

Post a Comment