Tuesday, August 17, 2010

setinggi-tinggi maap dari saye . . .


di bulan baek, hari baek neh......sebaek nya kalau kita saling memaaf-memaafi kan~...
tetiba teringat sesuatu...
yang telah lame di pendam dalam hati.....hampir setahun kite x ketemu...
disebabkan sesuatu....
yang mungkin sangat kejam bagi kamu...sy paham...~
yang telah menghancurkan hati kamu hingga berderai seperti kaca....saya pasti!
dan yang tak kan mungkin dapat kamu lupakan.....sy rase..
namun...

yang berlalu tetap berlalu....
saya hanyalah insan yang x pernah lari dari melakukan sesuatu yg x wajar kpd sesiapa pon...
bukan sengaja niat ku...merebahkan mu...
menitiskan manik2 air mata mu...
menyakiti hati mu...
sesungguh nya kamu antara anugerah terbaek untuk ku!

tapi aku terlalu tuli dalam menghakimi . . .!

mohonku dalam doaku...agar kamu dapat memaafkan aku...
atas segala yg telah berlaku...
sudah terlalu lama mase yg ku beri...mengharapkan agar ianya dpt melembutkan hati mu...
namun...

kamu tetap kamu . . .

wahai kamu yang mungkin membace entry ini...
ape yg telah aku lakukan.....mungkin terlalu pahit untuk di telan~
tiada kata yang mampu ku gambarkan . . .betapa hati ini merindui saat kita bergelak bersama~
hanya yang mampu ku coret kan....
agar
kamu sudi memaafkan aku...setelah sekian lama...

=(

No comments:

Post a Comment